Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia výrobku
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky ÚLOVOK DŇA

Odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia výrobku

  1. Nový výrobok je pre mňa nevyhovujúci/ nezodpovedá mojim predstavám

Ak Vami zakúpený výrobok nezodpovedá Vašim predstavám a zakúpili ste ho ako spotrebiteľ, máte možnosť ho vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od dátumu jeho prevzatia.

1.krok
Vyplňte prosím formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý vyplnený pošlite na emailovú adresu [email protected]. Do predmetu emailu prosím uveďte číslo objednávky vo formáte “Objednávka 123456789 - odstúpenie”

2.krok
Adresa na vrátenie zásielky:

Aga24 Online, s.r.o.

Veľký Harčáš 139

Komárno 94501

 

3.krok
Potvrdenie o podaní zásielky pošlite prosím na [email protected]. Do predmetu emailu uveďte číslo objednávky vo formáte “Objednávka 123456789 - odstúpenie”

Často kladené otázky

Tovar potrebujem vrátiť v nepoškodenom obale?

Pri vrátení tovaru na základe Odstúpenia od zmluvy, tovar prosíme vrátiť so všetkými doplnkami, resp. príslušenstvom, v originálnom balení. V prípade ak originálne balenie nie je k dispozícii, zabezpečte dôkladné balenie, aby nedošlo k poškodeniu výrobku pri preprave. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. 

Tovar nám neposielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý!

Čo sa stane, ak vrátim tovar nekompletný, napr. bez príslušenstva?

Aby ste po vrátení tovaru dostali celú kúpnu cenu, musí byť tovar vrátený ako kompletný, vrátane všetkého príslušenstva. V prípade vrátenia nekompletného tovaru je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu náklady v súlade s ust. § 457 a § 458 Občianskeho zákonníka SR, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu, nakoľko v zmysle § 10 ods. 4 zák. č. 102/2014 Z.z. spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Môžem vyskúšať, používať tovar počas lehoty na odstúpenie od zmluvy?

Kupujúci má právo tovar v rámci tejto lehoty po prevzatí rozbaliť, odskúšať alebo otestovať na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, nemalo by však dôjsť k jeho opotrebeniu. 

Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru. 

Ako sa počíta lehota 14 dní?

Lehota na odstúpenie zmluvy trvá 14 kalendárnych dní a začína plynúť nasledujúci kalendárny deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom (napr. ak si zákazník prevezme tovar v piatok, doba pre odstúpenie sa počíta od soboty vrátane).

Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odstúpenie od zmluvy odoslané. Lehota na odstúpenie sa tak považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ v jej priebehu odošle predávajúcemu oznámenie, že od zmluvy odstupuje.

Kto znáša náklady na vrátenie tovaru?

Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci.

Kedy mi vrátite peniaze?

Peniaze za tovar zašleme na Váš bankový účet najneskôr do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, než dôjde k doručeniu a spracovaniu vráteného tovaru na našu adresu (prípadne, ak preukážete, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). Náklady na vrátenie tovaru hradí v tomto prípade kupujúci. 

Na ktorý tovar sa nevzťahuje právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy v priebehu 14 dní od nákupu?

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  1. poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

  2. predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

  3. predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

  4. predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

  5. predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, 

  6. predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.

Výnimkou sú prípady, kedy je odstúpenie od zmluvy výslovne dojednané.


Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na emailovej adrese [email protected].

Ďalšie informácie nájdete na inlea.sk v časti Všeobecné obchodné podmienky (link)