Všeobecné obchodné podmienky
.Obchodné meno (sídlo firmy podľa registra) | Aga24 Online, s.r.o. |
|||
Ulica a číslo | Veľký Harčás 139 | |||
PSČ a mesto | 94501 Komárno | |||
IČO: | 50704931 | |||
DIČ: | 2120459418 |
|||
IČ DPH: | SK2120459418 |
|||
Zápis v registri: | Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel Sro, vložka číslo 42496/N | |||
Bankové spojenie: | ČSOB IBAN: SK65 7500 0000 0040 3409 8411 |
|||
Telefón/Mobil: | +421 482 304 811 |
|||
E-mail: | [email protected] | |||
Príjem objednávok cez e-shop: | nonstop | |||
Prevádzková doba: | Pondelok až Piatok od 9.00 do 15.00 hod | |||
Zodpovedný vedúci: | Martin Roman |
|||
Prevádzka: Obchodné meno Ulica a číslo PSČ a mesto |
Aga24 Online, s.r.o. Veľký Harčáš 139 945 01 Komárno | |||
Orgán dozoru: (podľa adries uvedených na nasledujúcich stranách) |
Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Bratislave pre Bratislavský kraj Bajkalská 21/A, P.O.BOX 5
820 07 Bratislava 27tel.: 02/58272 172 e-mail: [email protected] |
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
Článok I.
Vymedzenie pojmov
1. Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) je Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno 3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope www.inlea.sk je spoločnosť Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno.
4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
5. E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
7. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
Článok II.
Cena
1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane 20 % DPH.Článok III.
Objednávka
1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre spotrebiteľa záväznou.
3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.
4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.
5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
7. Ak predávajúci nie je schopný splniť objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo z dôvodov vyššej moci, môže objednávku stornovať o čom kupujúcemu pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu povinný vrátiť do 14 dní. Ak kupujúci zaplatil objednávku online kartou, finančné prostriedky budú vrátené rovnakým spôsobom platby ako pri pôvodnej transakcii alebo iným spôsobom vopred dohodnutým s držiteľom karty.
Článok IV.
Platobné podmienky
1. Za tovar a služby v e-shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
- a. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
- b. platba na základe zálohovej faktúry – vopred, tovar bude expedovaný po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet,
- c. platba na základe faktúry so splatnosťou uvedenou vo faktúre,
- d. platbu na základe darčekového poukazu.
3. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
4. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu možnosti zliav:
- a. zľavu za opakovaný nákup,
- b. zľavu na základe jednorazového zľavového kupónu,
Článok V.
Dodacie podmienky
1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola uvedená dlhšia dodacia lehota. 2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa kapacitných možností v čo najkratšom čase.
4. Ak sa v objednávke nachádza viacero tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
5. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo službe od výrobcu.
6. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do ktorého je tovar dodávaný.
7. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu prostredníctvom:
- a. kuriérskej spoločnosti,
- b. osobne na zvolenej prevádzke v objednávke,
- c. vlastnou dopravou predávajúceho
8. Užívateľ bude po nákupe v internetovom obchode zaradený do databázy newsletterov internetového obchodu, takže bude mať možnosť dostávať informácie o novinkách a akciových ponukách. Užívateľ sa môže kedykoľvek odhlásiť z databázy newsletteru kliknutím na odkaz ,,Odhlásiť sa,, v newsletteri.
Článok VI.
Poplatky za prepravu, balné a možnosti platieb
Viď. Spôsob doručenia
2. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
3. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
Článok VII.
Prevod vlastníckeho práva
1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na kupujúceho až momentom vyplatenia plnej ceny za predmet kúpnej zmluvy.2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia predmetu kúpnej zmluvy.
Článok VIII.
Storno kúpnej zmluvy
1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.
Článok IX.
Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenie spotrebiteľa
1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako „Zákon“) podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred dodaním tovaru.
2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou – napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje s označením „*“ – hviezdičkou.
Adresa na vrátenie tovaru:
Aga24 Online, s.r.o.
Veľký Harčáš 139
Komárno 94501
3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto tovar nebude prevzatý.
4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona č. 102/2014. Z.z.
7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
Článok X.
Práva a povinnosti zmluvných strán
1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.2. Kupujúci je povinný:
- a. prevziať objednaný tovar,
- b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
- c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
- a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
- b. spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
Článok XI.
Ochrana osobných údajov
Spoločnosť Aga24 Online, s.r.o. ako prevádzkovateľ spracováva osobné údaje zákazníkov v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady (EU) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Informácie o ochrane osobných údajov sú obsiahnuté v Zásadách spracovania osobných údajov dostupných na webovej stránke: https://www.inlea.sk/ochrana-osobnych-udajovČlánok XII.
Náhrada škody pri neprevzatí tovaru
1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný prevziať objednaný tovar. 2. Pri určovaní výšky náhrady škody, predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.
Článok XIII.
Záverečné ustanovenia
1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho. 2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
5. Tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1), pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
7. Inak neupravené vzťahy v týchto všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
8. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 1. februára 2016.
Reklamačné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok
- Reklamovať je možné len
tovar, ktorý bol zakúpený u predávajúceho a ktorý je
vlastníctvom spotrebiteľa.
- Ak kupujúci je
spotrebiteľ (fyzická osoba, ktorá nekoná v rámci predmetu svojej
podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje
záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak
a postupuje sa v zmysle Zákona o ochrane spotrebiteľa
a Občianskeho zákonníka a týchto reklamačných podmienok. Ak si
kupujúci objednal použitú vec a bol o tom kupujúci informovaný,
záručná doba je 12 mesiacov. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje
sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1
rok a na tieto reklamácie sa nevzťahujú tieto reklamačné podmienky.
- Záručná doba začína
plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od
predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne, v deň jeho
prevzatia.
- Kupujúci je povinný
reklamáciu uplatniť bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po
zistení vady.
- Zodpovednosť za vady sa
nevzťahuje na vady spôsobené nasledovným užívaním:
- k vade došlo
mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
- nesprávnym
zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený
v návode na používanie,
- používaním
tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou,
chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru
podľa návodu,
- zanedbaním
starostlivosti a údržby o tovar,
- poškodením
tovaru nadmerným zaťažovaním,
- používaním
tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii,
všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi
alebo iným porušením záručných podmienok.
- Zo zodpovednosti za
vady sú taktiež vyňaté vady, ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
- Zodpovednosť za vady sa nevzťahuje taktiež i na
bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním tovaru.
Za vadu nie je možné považovať, ako vyplýva už z povahy veci doba jej
minimálnej trvanlivosti alebo doba spotreby, ktorá môže byť obmedzená na
kratší čas. Doba minimálnej trvanlivosti, doba použiteľnosti, doba
spotreby alebo obdobná doba je uvedená na tovare ak takémuto označeniu
tovar podlieha.
- Reklamovaný tovar je potrebné
zaslať na našu adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne
doniesť na kontaktnú adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas
prepravy nedošlo k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať
doporučene, prípadne ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné
pripojiť kópiu dokladu o kúpe (faktúru) a popis vady
alebo odporúčame priložiť vyplnený Reklamačný formulár spolu s dokladom o
kúpe. (http://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/reklamacia.pdf).
Reklamáciu je vhodné zaslať písomne (poštou) alebo osobne.
- Predávajúci potvrdí prijatie
reklamácie a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie
tovaru vo vhodnej forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej
doručenia predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa
doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom
o vybavení reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude
zaslané písomne.
- Predávajúci je povinný určiť
spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo
dňa uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa
vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví
reklamáciu predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno
reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie
ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na
vybavenie reklamácie ma kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy
a bude mu vrátená plná suma za tovar alebo má právo na výmenu tovaru
za nový.
- Práva kupujúceho pri
uplatňovaní reklamácie:
- ak ide o vadu, ktorú
možno odstrániť, má kupujúci právo, aby táto bola bezodplatne, včas
a riadne odstránená, pričom táto vada musí byť odstránená bez
zbytočného odkladu,
- kupujúci môže namiesto
odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo sa vada týka len súčasti
veci, výmenu súčasti ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady
vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady,
- predávajúci môže namiesto
odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú vec, ak to kupujúcemu
nespôsobí závažné ťažkosti,
- ak ide o vadu, ktorú
nemožno odstrániť a ktorá bráni riadnemu používaniu veci má kupujúci
právo na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy. Také isté právo ma
kupujúci v prípade ak síce ide o odstrániteľné vady, ak však
kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre
väčší počet vád vec riadne užívať,
- ak ide o iné
neodstrániteľné vady, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny
veci.
- Reklamácia sa považuje za
vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru,
jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na
prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie. O výsledku
reklamačného konania je spotrebiteľ informovaný v zákonnej lehote.
- Nepoškodenie tovaru, resp.
neporušenosť obalu (podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné
skontrolovať pri preberaní tovaru, nakoľko sa tovar pri preprave môže
poškodiť. Odporúčame kupujúcim rozbaliť tovar a prezrieť si ho
v prítomnosti dopravcu. Vaším podpisom kuriérovi prehlasujete, že
obal je nepoškodený.
- Tieto reklamačné podmienky sú
neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok,
a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez
predchádzajúceho upozornenia predávajúceho.
14. Kontakt Aga24 Online, s.r.o., Veľký Harčáš 139, 94501 Komárno, [email protected]