Reklamácia v záručnej lehote
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky Špeciálna ponuka
Vážení Zákazníci,
dovoľujeme si Vás informovať, že doručenie do Vianoc môžeme garantovať len pri objednávkach, ktoré boli prijaté do nášho systému do 19.12.2024 do 12:00 hodiny a pre produkty s označením SKLADOM. Viac info tu.

Za pochopenie a celoročnú dôveru Vám ďakujeme!
Prajeme Vám šťastné a veselé sviatky v kruhu Vašich najbližších!

Reklamácia v záručnej lehote

Reklamácia v záručnej lehote

Snažíme sa pre Vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme Vám opravu, výmenu výrobku alebo Vám vrátime peniaze.

V prvom kroku vyplňte prosím náš reklamačný formulár, po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Často kladené otázky

Ak ste neobdržali od nás faktúru, prosím kontaktujte nás mailom.

Nedodanie faktúry nemá vplyv na uplatnenie záruky.

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu do 30 kalendárnych dní, vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnením zamietnutím.

KNa vybavenie reklamácie prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.

V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie čo najpresnešie popíšte zistenú vadu a priložte fotky. Fotky urobte prosím v najlepšej kvalite, z viacerých uhlov.

Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Áno, pošlite prosím výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a servis môže požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.

V takom prípade reklamáciu posúdime vždy individuálne, po obdržaní reklamačného formulára naše reklamačné oddelenie Vás informuje, či treba poslať iba príslušenstvo alebo aj hlavný výrobok.

Opravený tovar Vám doručíme na adresu uvedenú v reklamačnom formulári.

Ak je reklamovaný tovar neopraviteľný, kupujúci má právo na výmenu výrobku, na odstúpenie od zmluvy alebo má právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected]

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na emailovej adrese [email protected].

Ďalšie informácie nájdete na inlea.sk v časti Všeobecné obchodné podmienky.