Reklamácia v záručnej lehote
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky ÚLOVOK DŇA

Reklamácia v záručnej lehote

3. REKLAMÁCIA V ZÁRUČNEJ LEHOTE 

Snažíme sa pre Vás nakupovať kvalitné výrobky od overených dodávateľov. Ak sa napriek tomu stane, že výrobok prestane fungovať, zaistíme Vám opravu, výmenu výrobku alebo Vám vrátime peniaze.

V prvom kroku vyplňte prosím náš reklamačný formulár, po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Často kladené otázky

Ako dostanem záručný list?

Vašu reklamáciu si viete uplatniť s faktúrou, ktorú obdržíte po odoslaní Vašej zásielky. Avšak na žiadosť kupujúceho je predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). 

Nedostal som faktúru, čo mám robiť?

Ak ste neobdržali od nás faktúru, prosím kontaktujte nás mailom. 

Nedodanie faktúry nemá vplyv na uplatnenie záruky.

Ako dlho trvá oprava?

Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu do 30 kalendárnych dní, vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnením zamietnutím.

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?

Na vybavenie reklamácie prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze

V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie čo najpresnešie popíšte zistenú vadu a priložte fotky. Fotky urobte prosím v najlepšej kvalite, z viacerých uhlov.

Výrobok musím vrátiť v originálnom balení?

Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Je potrebné s reklamovaným výrobkom poslať aj príslušenstvo?

Áno, pošlite prosím výrobok aj s príslušenstvom. Niekedy môže byť príčinou nefunkčnosti práve príslušenstvo a servis môže požadovať jeho dodanie. Tým by sa zbytočne predĺžila doba opravy výrobku.

Ak je chybné iba príslušenstvo, mám dodať aj hlavný výrobok?


V takom prípade reklamáciu posúdime vždy individuálne, po obdržaní reklamačného formulára naše reklamačné oddelenie Vás informuje, či treba poslať iba príslušenstvo alebo aj hlavný výrobok.

Ako mi bude opravený tovar doručený?

Opravený tovar Vám doručíme na adresu uvedenú v reklamačnom formulári.

Ak sa výrobok nedá opraviť?

Ak je reklamovaný tovar neopraviteľný, kupujúci má právo na výmenu výrobku, na odstúpenie od zmluvy alebo má právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

Kde zistím informácie o stave reklamácie?

Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na emailovej adrese [email protected]. 

Ďalšie informácie nájdete na inlea.sk v časti Všeobecné obchodné podmienky (link)