V zásielke je iný výrobok, než ktorý bol objednaný
V zásielke je iný výrobok, než ktorý bol objednaný
Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme.
V takom prípade prosím vyplňte reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.
O vrátenie nesprávne dodaného výrobku sa postaráme, nemusíte sa o to starať.
Často kladené otázky
Ak ste si objednali nesprávny produkt, môžete ho vrátiť nerozbalený a nepoškodený. V tomto prípade náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.
Adresa na vrátenie zásielky:
INLEA-SK s.r.o.
Veľký Harčáš 133
Komárno 94501
Objednávky sa snažíme vybavovať s maximálnou starostlivosťou, ak Vám prišiel iný tovar, ako ste si objednali, ospravedlňujeme sa.
Vyplňte prosím reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze, v popise vady/predmete reklamácie uvedte nesprávne zaslaný produkt, prípadne pripojte fotografiu dodaného produktu alebo krabice.
Naši kolegovia z reklamačného oddelenia Vás budú kontaktovať najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia formulára, aby problém čo najskôr vyriešili.
V prípade, že chyba sa vyskytla na našej strane, situáciu riešime s výmenou balíka. Po obdržaní riadne vyplneného reklamačného formulára, naši kolegovia z reklamačného oddelenia Vás budú kontaktovať najneskôr do 3 pracovných dní za účelom dohodnutia výmeny balíka. V takom prípade náklady na výmenu balíka znáša predávajúci. Po dohode predpokladaného termínu výmeny balíka s našim reklamačným oddelením už len stačí produkt (nepoškodený a nepoužitý) dôkladne zabaliť spolu so všetkými papiermi a štítkami. Ak už kuriér doručí novú objednávku (t.j. výmenu), nevyhovujúci produkt treba odovzdať kuriérovi, ktorý produkt vráti do nášho skladu.
Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected]
Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na emailovej adrese [email protected].
Ďalšie informácie nájdete na inlea.sk v časti Všeobecné obchodné podmienky.