V zásielke je iný výrobok, než ktorý bol objednaný
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky ÚLOVOK DŇA

V zásielke je iný výrobok, než ktorý bol objednaný

V zásielke je iný výrobok, než ktorý bol objednaný

Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme.

V takom prípade prosím vyplňte reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze

O vrátenie nesprávne dodaného výrobku sa postaráme, nemusíte sa o to starať.

 

Často kladené otázky

Objednal som si nesprávny produkt

Ak ste si objednali nesprávny produkt, môžete ho vrátiť nerozbalený a nepoškodený. V tomto prípade náklady na vrátenie produktu znáša kupujúci.

Ako môžem vrátiť produkt?

Adresa na vrátenie zásielky:

INLEA-SK s.r.o.

Veľký Harčáš 133

Komárno 94501

 

Nedostal som tovar, ktorý som si objednal

Objednávky sa snažíme vybavovať s maximálnou starostlivosťou, ak Vám prišiel iný tovar, ako ste si objednali, ospravedlňujeme sa.

Vyplňte prosím reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze, v popise vady/predmete reklamácie uvedte nesprávne zaslaný produkt, prípadne pripojte fotografiu dodaného produktu alebo krabice.

Naši kolegovia z reklamačného oddelenia Vás budú kontaktovať najneskôr do 3 pracovných dní od prijatia formulára, aby problém čo najskôr vyriešili.

Ako vrátim nesprávne doručený produkt a ako dostanem objednaný produkt?

V prípade, že chyba sa vyskytla na našej strane, situáciu riešime s výmenou balíka. Po obdržaní riadne vyplneného reklamačného formulára, naši kolegovia z reklamačného oddelenia Vás budú kontaktovať najneskôr do 3 pracovných dní za účelom dohodnutia výmeny balíka. V takom prípade náklady na výmenu balíka znáša predávajúci. Po dohode predpokladaného termínu výmeny balíka s našim  reklamačným oddelením už len stačí produkt (nepoškodený a nepoužitý) dôkladne zabaliť spolu so všetkými papiermi a štítkami. Ak už kuriér doručí novú objednávku (t.j. výmenu), nevyhovujúci produkt treba odovzdať kuriérovi, ktorý produkt vráti do nášho skladu.

Kde zistím informácie o stave reklamácie?

Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na emailovej adrese [email protected]. 

Ďalšie informácie nájdete na inlea.sk v časti Všeobecné obchodné podmienky (link).