V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané
V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané, nekompletná zásielka
Mrzí nás, že Vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.
Prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.
V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie popíšte problém.
Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.
Často kladené otázky
V takom prípade prosím vyplňte reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze. V popise vady/predmete reklamácie uvedte chýbajúci diel, k čomu Vám pomôže montážna schéma v balení. Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.
Ak sa Vaša objednávka skladá z viacerých častí, je to označené číselným radom na štítku, napr. 1/2, 2/2. Ak ste nedostali všetky položky z Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie na adrese [email protected]. Kolegovia z reklamačného oddelenia následne preveria Vašu objednávku.
Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].