V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky ÚLOVOK DŇA

V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané

 V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané, nekompletná zásielka

Mrzí nás, že Vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.

Prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.

V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie popíšte problém.

Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Často kladené otázky

 

Chýbajúce diely z továrenského balenia

V takom prípade prosím vyplňte reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze. V popise vady/predmete reklamácie uvedte chýbajúci diel, k čomu Vám pomôže montážna schéma v balení. Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

 

 

Moja objednávka nie je kompletná

Ak sa Vaša objednávka skladá z viacerých častí, je to označené číselným radom na štítku, napr. 1/2, 2/2. Ak ste nedostali všetky položky z Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie na adrese [email protected]. Kolegovia z reklamačného oddelenia následne preveria Vašu objednávku.

Kde zistím informácie o stave reklamácie?

Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].