V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky Špeciálna ponuka
Vážení Zákazníci,
dovoľujeme si Vás informovať, že doručenie do Vianoc môžeme garantovať len pri objednávkach, ktoré boli prijaté do nášho systému do 19.12.2024 do 12:00 hodiny a pre produkty s označením SKLADOM. Viac info tu.

Za pochopenie a celoročnú dôveru Vám ďakujeme!
Prajeme Vám šťastné a veselé sviatky v kruhu Vašich najbližších!

V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané

V zásielke nie je všetko, čo bolo objednané, nekompletná zásielka

Mrzí nás, že Vám zásielka prišla nekompletná. Prosíme, informujte nás čo najskôr o výrobku, ktorý vám nebol dodaný. Celú situáciu preveríme a navrhneme vám riešenie.

Prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.

V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie popíšte problém.

Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Často kladené otázky

V takom prípade prosím vyplňte reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze. V popise vady/predmete reklamácie uvedte chýbajúci diel, k čomu Vám pomôže montážna schéma v balení. Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Ak sa Vaša objednávka skladá z viacerých častí, je to označené číselným radom na štítku, napr. 1/2, 2/2. Ak ste nedostali všetky položky z Vašej objednávky, kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie na adrese [email protected]. Kolegovia z reklamačného oddelenia následne preveria Vašu objednávku.

Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].