Vami objednaný výrobok prišiel poškodený
0 0,00 €
Váš nákupný košík je zatiaľ prázdny
Akciový tovar Novinky ÚLOVOK DŇA

Vami objednaný výrobok prišiel poškodený

Vami objednaný výrobok prišiel poškodený

Prosím vždy skontrolujte zásielku pri prevzatí od kuriéra. Poškodená krabica neznamená v každom prípade aj poškodenie výrobku. V prípade poškodenej krabice prosím vyplňte nasledovný formulár na stránke kuriérskej spoločnosti SPS najneskôr do nasledujúceho dňa od prevzatia zásielky. http://m.sps-sro.sk/sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika.html

Ak ste rozbalili svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodený? Oznámte túto udalosť s vyplneným reklamačného formulára na nižšie uvedenom odkaze.

V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie čo najpresnešie popíšte zistenú vadu a priložte fotky. Fotky urobte prosím v najlepšej kvalite, z viacerých uhlov.

Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Často kladené otázky


Mám prevziať od dopravcu zásielku, ktorej obal je viditeľne poškodený?

Pokiaľ má zásielka viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. V prípade, že máte pochybnosti, či je výrobok vo vnútri balenia v poriadku, zásielku od dopravcu nepreberajte a kontaktujte naše reklamačné oddelenie emailom na [email protected]. Zabezpečíme vám zaslanie nového výrobku.

 

Ak som prevzal zásielku napriek poškodenému obalu a výrobok bol vnútri poškodený?

Prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.

V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie čo najpresnešie popíšte zistenú vadu a priložte fotky. Fotky urobte prosím v najlepšej kvalite, z viacerých uhlov. 

Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.

Ako mám vrátiť poškodený výrobok?

Reklamačné oddelenie po obdržaní reklamačného formulára sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní v súvislosti s vrátením produktu.

Vrátenie zásielky riešime s vyzdvihnutím zásielky s kuriérskou spoločnosťou SPS, kuriér vo vopred dohodnutom termíne vyzdvihne u Vás tovar, ktorý Vás prosíme starostlivo zabaliť so všetkým príslušenstvom.

 

Kde zistím informácie o stave reklamácie?

Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku?

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na emailovej adrese [email protected]. 

Ďalšie informácie nájdete na inlea.sk v časti Všeobecné obchodné podmienky (link)