Vami objednaný výrobok prišiel poškodený
Vami objednaný výrobok prišiel poškodený
Prosím vždy skontrolujte zásielku pri prevzatí od kuriéra. Poškodená krabica neznamená v každom prípade aj poškodenie výrobku. V prípade poškodenej krabice prosím vyplňte nasledovný formulár na stránke kuriérskej spoločnosti SPS najneskôr do nasledujúceho dňa od prevzatia zásielky. http://m.sps-sro.sk/sk/moja-zasielka/nahlasit-poskodenie-balika.html
Ak ste rozbalili svoju zásielku a zistili ste, že tovar vo vnútri je poškodený? Oznámte túto udalosť s vyplneným reklamačného formulára na nižšie uvedenom odkaze.
V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie čo najpresnešie popíšte zistenú vadu a priložte fotky. Fotky urobte prosím v najlepšej kvalite, z viacerých uhlov.
Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.
Často kladené otázky
Mám prevziať od dopravcu zásielku, ktorej obal je viditeľne poškodený?
Pokiaľ má zásielka viditeľne poškodený obal, nemusí to znamenať, že výrobok vnútri je poškodený. V prípade, že máte pochybnosti, či je výrobok vo vnútri balenia v poriadku, zásielku od dopravcu nepreberajte a kontaktujte naše reklamačné oddelenie emailom na [email protected]. Zabezpečíme vám zaslanie nového výrobku.
Ak som prevzal zásielku napriek poškodenému obalu a výrobok bol vnútri poškodený?
Prosím vyplňte nasledovný reklamačný formulár na nižšie uvedenom odkaze.
V reklamačnom formulári uveďte prosím Vaše údaje, ako meno a priezvisko, číslo objednávky a názov produktu/ov. V popise vady/predmete reklamácie čo najpresnešie popíšte zistenú vadu a priložte fotky. Fotky urobte prosím v najlepšej kvalite, z viacerých uhlov.
Po obdržaní formulára naše reklamačné oddelenie sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní a informuje Vás o ďalšom postupe.
Ako mám vrátiť poškodený výrobok?
Reklamačné oddelenie po obdržaní reklamačného formulára sa Vám ozve najneskôr do 3 pracovných dní v súvislosti s vrátením produktu.
Vrátenie zásielky riešime s vyzdvihnutím zásielky s kuriérskou spoločnosťou SPS, kuriér vo vopred dohodnutom termíne vyzdvihne u Vás tovar, ktorý Vás prosíme starostlivo zabaliť so všetkým príslušenstvom.
Kde zistím informácie o stave reklamácie?
Prosím kontaktujte naše reklamačné oddelenie na emailovej adrese [email protected].